Wat is Vakbase Gemeentefinanciën?

Betrouwbare en complete informatie

Vaak loopt u als functionaris belast met financiën tegen vragen aan met betrekking tot het gemeentefinanciën, zoals het gemeentefonds, begroting en verantwoording. Goede kans dat u dan via Google op zoek gaat naar een antwoord.

Zoeken op internet levert u veel (gratis) informatie op, maar ook veel informatie die onbetrouwbaar en of niet bruikbaar is. Bovendien komt de informatie uit verschillende bronnen en weet u niet of u de volledige en meest relevante informatie krijgt. Het zoeken op deze manier is erg inefficiënt en u loopt het risico niet adequaat geïnformeerd te zijn.

De oplossing is de Vakbase Gemeentefinanciën. Daarin vindt u snel de relevante informatie bij elkaar. De documenten in de Vakbase Gemeentefinanciën zijn geselecteerd door een deskundige redactie. De actuele nieuwsbrief-berichten zijn geschreven door experts. U vindt oorspronkelijke bronnen, voorbeelddocumenten en artikelen waarin de huidige regelgeving helder is vertaald naar de dagelijkse praktijk.

Uw voordeel is dat u gemakkelijk een antwoord vindt op uw zoekvragen. Alle vakinformatie is op één plek te vinden, ook wet- en regelgeving, voorbeelddocumenten en praktijkinformatie.

Ontdek de voordelen van de Vakbase Gemeentefinanciën

• Met uw e-mailadres registreert u zich voor een gratis proefperiode van 30 dagen.
  • Dit is geheel vrijblijvend en de proefperiode stopt automatisch.
  • Zo kunt u de voordelen van de Vakbase Gemeentefinanciën eerst ervaren voordat u besluit een abonnement te nemen.

Meer informatie?
Auteurs en bronnen